Monday 9 April 2007

甜笑默認拍拖Shopping 蒙嘉慧煮麵哄伊健

日前有人爆料指蒙嘉慧和鄭伊健十指緊扣行尖沙咀,昨日女方出席活動不但沒有否認,更風騷表示行街食飯很正常,她又指平日會煮麵給男友食,大晒恩愛!

黃宗澤(Bosco)、蒙嘉慧(YoYo)、陳法拉和陳豪等昨日出席劇集《溏心風暴》宣傳活動,對於被指跟鄭伊健十指緊扣,兼穿上情侶裝在尖沙咀Shopping,YoYo甜笑說:「行街食飯係咁啦!香港有幾大,正常生活,但我唔會情侶裝。(感情穩定唔使避忌?)我向來都唔會避忌,只係唔想騷擾其他人。(有冇下廚另一半?)我冇天分,煮公仔麵。(煮伊麵?)叫人食自己呀?」

Bosco法拉被玩

當分組玩遊戲時,緋聞男女Bosco和陳法拉被監製劉家豪擺上抬,安排兩人拗手瓜,未知Bosco是否怕胡杏兒扭耳仔,兩下就擊敗法拉,還搞到法拉手上留下紅印,而甩難的陳豪則風騷問Bosco:「有冇Feel?」十分抵死!問到被擺上抬,法拉說:「宣傳!(Bosco唔讓你?)係,所以對我係冇感情。」

而Bosco則說:「監製劉家豪講到,冇所謂啦!劉家豪話唔准讓,我都係遵照指示。(你冇憐香惜玉?)拗手瓜唔用力好難發力!我都係聽監製意思,真係左右做人難。(陳豪問你有冇Feel?)冇Feel。」

此外,對於杏兒被指事業與愛情失意,在北京拍外景時扣喉兼暴食,Bosco則力撐她:「杏兒個人好開心,亦唔覺佢有異樣,所以都唔擔心,況且杏兒有咁大間纖體公司贊助,根本唔需要扣喉。」



黃宗澤與陳法拉拗手瓜時毫不憐香惜玉,令法拉的手留下紅印,難怪她「扁晒嘴」。


與蒙嘉慧拗手瓜時,陳豪似乎力不從心。

太陽報

No comments:

 
Hit Counters