Sunday 22 April 2007

陳法拉 : 「陳豪夠細心,黃宗澤大細路」

談到情史,25歲的陳法拉拍過三次拖,還坦言在美國讀書時也曾拍拖,與愛侶一同讀大學,天天在校園見面,跟一般情侶無異,puppylove戀情總是很快告終,回港發展後她漸漸適應生活,開始接觸香港男士,法拉覺得香港男士很有禮貌,只可惜她仍未覓得合意對象,對於擇偶條件,她坦率地說:「冇乜條件,又唔係做生意,講feel,最緊要有安全感。」

自問唔溫柔

遠的不談,就談最近合作《溏心風暴》的對手陳豪與黃宗澤,法拉先後被指介入陳豪與廖碧兒、及黃宗澤與胡杏兒之間,正所謂無風不起浪,外間自不然認定她電力逼人,身邊男士容易觸電,她卻斬釘截鐵謂:「我自己都唔知點解,一向都好少男仔追,我冇一種好溫柔女性感覺畀男士,亦唔鍾意打扮。」


法拉被指電暈同劇拍檔,分別介入黃宗澤及陳豪(圖)的戀情。

法拉又以互相關照來比喻自己與陳豪及黃宗澤的關係,她說:「我合作OK,大家又同公司,一齊拍劇,佢都係飾演我哥哥,大家只係互相幫忙,佢知我廣東話唔好會我,陳豪對我好似大哥一樣,稱得上係好細心,而Bosco(黃宗澤洋名)個人就搞笑,鍾意搞氣氛,係大細路。」


法拉被指電暈同劇拍檔,分別介入黃宗澤(圖)及陳豪的戀情。

相關報導: 「我 泳衣大家鍾意睇」 陳法拉高層撐腰姣上位

蘋果日報

No comments:

 
Hit Counters