Friday 23 November 2007

陳豪榮升雙料視帝

意 大 利 名 牌 Just Cavalli 置 地 廣 場 新 店 前 晚 開 幕 , 城 中 名 模 如 琦 琦 、 周 汶 錡 、 Ana R. 和 Rosemary 等 , 穿 上 性 感 新 裝 示 人 , 不 過 風 頭 都 敵 不 過 新 鮮 出 爐 「 雙 料 視 帝 」 陳 豪 , 這 是 他 奪 獎 後 首 次 以 壓 軸 嘉 賓 出 席 活 動 。


陳 豪 更 透 露 , 會 擲 十 萬 元 , 與 《 溏 心 風 暴 》 台 前 幕 後 工 作 人 員 慶 祝 。 問 他 出 騷 有 否 趁 機 加 價 , 他 笑 笑 口 說 : 「 呢 個 冇 得 加 , 因 為 係 之 前 傾 落 , 不 過 緊 好 多 活 動 搵 我 , 我 都 會 加 幾 個 percent , 最 重 要 係 我 珍 惜 機 會 , 價 錢 有 商 量 。 」

陳 豪 透 露 一 月 尾 會 以 原 班 人 馬 拍 攝 劇 集 《 溏 心 風 暴 2 》 , 問 到 會 否 有 壓 力 , 他 說 : 「 唔 係 我 個 人 壓 力 , 係 編 劇 壓 力 , 我 演 員 做 好 自 己 , 做 好 件 事 。 」

問 到 緋 聞 女 友 廖 碧 兒 三 年 都 食 白 果 , 他 說 : 「 佢 都 keep 得 好 好 , 好 開 心 , 總 知 努 力 係 唔 會 白 費 , 我 日 獎 佢 都 有 恭 喜 我 。 」

1 comment:

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Home Theater, I hope you enjoy. The address is http://home-theater-brasil.blogspot.com. A hug.

 
Hit Counters